AydınGençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından organize edilen Okul Sporları Genç Kız-Erkek Badminton İl Birinciliği müsabakaları kıyasıya mücadelelere sahne oldu.
Kızlar kategorisinde 6 takım, erkekler kategorisinde ise 7 takımın yarıştığı turnuvada yaklaşık 70 sporcu yer aldı. Müsabakalar, sporcuların azmi ve performanslarıyla unutulmaz anlar yaşattı. Genç Kızlar Kategorisinde İncirliova Spor Lisesi, sergilediği üstün performans ile birinci olmayı başardı. Atatürk Anadolu Lisesi ikinci olurken, Fen Lisesi üçüncü ve Asımın Nesli Anadolu İmam Hatip Lisesi dördüncü sırada yer aldı.
Genç Erkekler Kategorisinde zirve İncirliova Spor Lisesi’nin oldu. Asımın Nesli Anadolu İmam Hatip Lisesi ikinci sırada yer alırken, Atatürk Anadolu Lisesi üçüncü ve özel bir Anadolu Lisesi dördüncü oldu. – AYDIN
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Bucaspor’da teknik direktör belirsizliği
1304 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1291 kez okundu
3
İlhan Palut: Gerekli puanları alıp bu durumdan sıyrılmamız gerekiyor
974 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
902 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
884 kez okundu